Klacht: Bril kapot waardebon

op 19 april 2016 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 jaar geleden twee brillen gekocht bij de pearl in Middelburg verzekering afgesloten en als je die binnen 2 jaar niet gebruikt krijg je 20€ teruggestort op je rekening. Nu 2 jaar verder geen gebruik gemaakt van verzekering krijg ik een waardebon opgestuurd. Nee ik wil die 20€ terug!!
Ondertussen zijn beide brillen KAPOT en word je afgescheept met een klodder lijm ertussen.

Constant hoofdpijn dus naar een andere opticien geweest opnieuw ogen laten opmeten bleek er verkeerd gemeten bij pearl. Brillen laten zien en montuur knapte doordat de glazen te groot voor de monturen zijn.

Gewenste Oplossing:

Geld terug een niet met een waardebon afschepen, want nooit meer koop ik een bril bij de pearl.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pearle over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pearle in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pearle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pearle

Heeft op 09 juni 2016 om 14:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Erwin291