Klacht: Bril en glazen vervangen bij een Pearl vestiging in Egypte

op 12 juli 2012 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pearle in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pearle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pearle

Heeft op 13 juli 2012 om 11:07 geantwoord

Pearle Opticiens heeft geen vestigingen in Egypte. Helaas kunnen wij in dit geval niets betekenen.

Reactie van de melder van de klacht Frans1944Cs

5 jaren geleden - On 13.07.2012 13:01, Lorie FJP wrote: Geachte medewerker van Pearle, Naar aanleiding van uw mail waarin U antwoordde op mijn klacht bericht ik het volgende: Volgens U is er in Egypte geen vestiging van Pearle. Niets is minder waar; er zijn wel degelijk vestigingen van Pearle in Egypte. De hoofdvestiging is in Caïro, tel. 00201003530321 en ik heb zaken gedaan met een vestiging van Pearle in Downtown, Al Gouna, Egypte. Een foto van de winkel met van "PEARLE" kan ik U alsnog zenden alsmede het adreskaartje van de beide vestigingen in Egypte! Ik heb daar zaken gedaan juist omdat ik Pearle een vertrouwd adres vond. Dat bleek helaas niet het geval, vandaan mijn klacht. Ik ben dan ook niet tevreden over de afhandeling van mijn klacht, noch in Egypte, noch in Nederland. Met vriendelijke groet, Frans Lorié

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Pearle beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Frans1944Cs