Klacht: bril binnen 3 uur geanulleerd en toch een incasso ingeschakeld

op 01 juni 2015 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Ik heb op een donderdag middag mijn ogen
Laten op meten en gelijk een bril besteld
bij thuis komst heb ik de bril gelijk geanuleerd binnen de gestelde termijn van 3 uur
toch krijg ik nu een rekening van de door hans anders ingeschakelde incasso
of ik de factuur wil betalen +de incasso kosten

Als de rekening wordt kwijt gescholden

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Hans Anders

5 jaren geleden - Beste heer De Groot,Helaas kan u gegevens via de opgegeven postcode niet vinden. Heeft u voor mij een ordernummer van de geannuleerde order zodat ik uw gegevens kan inzien.Met vriendelijke groet, Hans Anders Klantenservice

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 03 juni 2015 om 12:51 geantwoord

Beste heer De Groot,
Wij hebben de klacht besproken met de vestiging. Omdat er in eerste instantie al aangegeven was dat de bril financieel een dure aankoop was hebben we aangeboden om de bril nog niet te bestellen zodat uw vrouw eerst met u kon overleggen. Dit was niet nodig. De annulering van de bril is niet binnen de 3 uur aangegeven. We hebben daarom een betalingsregeling besproken met mevrouw, dit zou uw vrouw met u overleggen. Helaas hebben we hier niets meer vernomen.
We hebben daarna herhaaldelijk geprobeerd te bellen en ook kaartjes gestuurd. Hierop is helaas ook geen reactie geweest.
Na aanleiding van de klacht heeft de vestiging weer contact gezocht helaas weer geen contact.
We willen u dan ook vriendelijk verzoeken om zelf contact met de winkel op te nemen om de klacht verder te bespreken.

Alvast bedankt voor uw medewerking.

Klantenservice Hans Anders

5 jaren geleden - opgelost? niks opgelost jullie verdraaien het hele verhaal

5 jaren geleden - Opgelost met weer een brief van een incasso

Bericht van Hans Anders

5 jaren geleden - Beste heer De Groot,We hebben gevraagd of u contact op wilt nemen met de winkel. Dit heeft u helaas nog niet gedaan.Met vriendelijke groet, Klantenservice Hans Anders

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hans Anders beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht baldor123

5 jaren geleden - wordt een welles nietes spelletje heb ik geannuleerd binnen 3 uur ja heb ik gedaan nee zeg de verkoopster heb u niet gedaan maar kijk is op de klachten pagina hoeveel mensen er problemen hebben met het annuleren binnen de 3 uur en dat jullie moeilijk gaan doen ben er klaar mee mvg

Reactie van de melder van de klacht baldor123

5 jaren geleden - als de oplossing is dat u de het incasso bedrijf op me af blijft sturen prima

Reactie van de melder van de klacht baldor123

5 jaren geleden - opgelost hahahah die asso incasso op me blijven afsturen is dat jullie oplossing wat een ... bedrijf die hans anders

Alle klachten die gemeld zijn door baldor123