Klacht: Bril actie

op 29 november 2017 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

Onlangs ben ik bij de Pearle langsgweest om daar mijn wenst te delen. Ik heb aangegeven een bril te wilen kopen die betaalbaar is en voldoet aan mijn eisen. Ik wilde heel graag een bril met een goudenmontuur. Zij zouden mij bellen wanneer er eenmaal een goede aanbieding is die past bij mijn budget. Tot mijn grote verbazing is er dit weekend een actie geweest, waarbij alle zonnebrillen voor 50% afgeprijst waren en je die mocht gebruike om normale glazen te plaatsen. Ik heb maandag gebeld en mijn situatie uitgelegd en dat ik het heel jammer vind dat ik niet op de hoogte ben gesteld over deze acties, noch via de mail of telefonisch. Deze medewerker vond ik niet echt oplossendgericht en inlevend in dit verhaal.

Graag kijken naar een oplossen en met als uitgangspunt een tegemoetkoming.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pearle over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pearle in behandeling genomen

Bericht van Pearle

7 maanden geleden - Beste heer Boatang, Hiermee bevestigen wij de ontvangst van uw bericht. Wij nemen de correspondentie van u als consument bijzonder serieus. Onze procedure is dat er te allen tijde ruggespraak gehouden wordt met de winkel waar uw bericht over gaat om tot een onderbouwd oordeel te komen. Al naar gelang hetgeen u ons voorlegde kunt u bericht van hetzij de betreffende vestiging hetzij Pearle Opticiens hoofdkantoor ontvangen. Graag horen wij van u welke winkel u precies bezocht heeft, zodat wij uw klacht verder in behandeling kunnen nemen. In afwachting van uw reactie Met vriendelijke groet, Pearle Opticiens

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pearle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pearle

Heeft op 06 februari 2018 om 09:56 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Maikab