Klacht: bril

op 07 juli 2016 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste
De bril is aangekocht op 05 02 2016 reeds 3 maal is het rechter bewegend oorstuk plots los gekomen ( heel vervelend).
contact genomen met Hans Anders Eeklo.
De personen hebben het vast gedraaid maar blijkbaar is het niet voldoende .
mijn tevredenheid is 0 op 10
Van daele Jenny

Gewenste Oplossing:

Ik weet zelf niet hoe dit is op te lossen , ik veronderstel dat de verantwoordelijke personen hun job toch kennen en een oplossing zoeken.
Van Daele jenny

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Hans Anders

1 jaar geleden - Beste mevrouw Van Daele, Wat vervelend dat u niet tevreden bent over uw bril. Ik ga uw bericht naar de vestigingsmanager doorsturen. Binnen 5 werkdagen neemt een collega contact met u op om één en ander met u door te spreken. Het doel van dit contact is om samen tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Hans Anders Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 07 juli 2016 om 15:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door van daele