Klacht: bril

op 18 januari 2014 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Beste mensen, LET OP!

Een half jaar geleden (Juni 2013) heb ik een bril aangeschaft in het filiaal van Hans Anders in Tussenmeer te Amsterdam.

Mijn ogen zijn gemeten met een sterkte waarvan ik dacht dat het niet juist was. Ik heb gevraagd om een her meting.
Volgens de medewerkster was dat overbodig, want de meeting is voor haar duidelijk in orde. Dit kan bij iedere oog opticiens verschillen.

Ik ben in dezelfde periode bij meerdere opticiens geweest en heb toen telkens een veel lagere sterkte op papier meegekregen.

Ondanks het feit dat ik de medewerkster van Hans Anders hiermee confronteer. Krijg ik wederom geen tweede meeting.

Vanwege mijn periodieke crisis was mijn budget niet ruim en kon bij Hans Anders het beste uitkomen.

Dus toch zonder gezeur een bril aangeschaft bij Hans Anders in Tussenmeer te Amsterdam.

Nu ben ik een maand geleden mijn bril zoek geraakt “ik weet…dom van me!”. Ik ben naar het zelfde filiaal gegaan en een aantal brillen uitgezocht.

Nu ben ik door een ander medewerkster geholpen en zij meet tot haar verbazing een veel lagere sterkte dan dat er in het systeem staat aangegeven. Niet op een oog maar op beide ogen een lagere meting.

Ik heb deze medewerkster uitgebreid uitgelegd wat ik eerder heb meegemaakt met een collega van haar, maar dat zou niet kunnen! en of ik weer tijd heb voor volgend week om dan weer een nieuwe meting te kunnen doen als ik inmiddels een bril heb uitgezocht.

Dus een half jaar geleden geen tweede meting en nu wel???

Ik heb contact opgenomen met het hoofdkantoor in Gorinchem en hebben mijn klacht aangenomen…, maar ze vinden dat ik te laat heb gereageerd! Als ik binnen twee maanden had gereageerd had ik recht op nieuwe glazen met de juiste sterkte!

Toch zou ik binnen 5 werkdagen terug gemaild of gebeld worden en dat is ook gebeurt door het filiaal van Hans Anders in Tussenmeer te Amsterdam.

Geen sorry!….geen pardon!. Geen verontschuldigingen, maar wanneer komt u voor de nieuwe meeting en moeten wij uw uitgekozen bril nog apart houden.

Ik ben uiteraard persoonlijk naar de vestiging gegaan en heb gevraagd om een tegemoetkoming, maar ben bot ontvangen. Vervolgens gaat u nog een meeting doen of wat?…..

Tja… ik ben teleurgesteld de winkel uitgelopen en waarna het personeel nog zegt ik hoop dat u ergens anders wel de juiste meting krijgt!

Dus beste mensen! Weet waar je aan begint! Te gek voor woorden dat je zelf binnen twee maanden moet achter komen dat de sterkte die bepaald word door de verkoper/ opticien niet juist kan zijn!

Je hebt je ogen maar een keer in je leven…met Hans Anders duurt het maar even!!!………Jammer!!!!!

Nieuwe bril (althans nieuwe glazen) met de juiste meting en niets minder dan normaal, zoals een klant behandeld hoort te worden!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 30 januari 2014 om 16:27 geantwoord

Klant een email gestuurd met een aanbieding/oplossen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anields