Klacht: Brievenbus post niet aangekomen

op 26 januari 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

6 postzendingen die gedaan zijn aan mij tussen 28 december 2013 en 8 januari 2014 zijn niet aangekomen. Daar het om meerdere poststukken gaat lijkt het mij dat er meer aan de hand is. Na dit gemeld te hebben krijg ik een bericht met excuses voor het ongemak en dat er een onderzoek zal worden ingesteld waar ik niets over zal horen. Dit kan toch niet? 6 poststukken die niet aankomen en dan ook nog de tarieven verhogen. Gewoonweg zwaar waardeloos!!!!

Ik wil mijn post!!!!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

3 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Wilt u met ons contact opnemen via Twitter @PostNL, Facebook.com/PostNL of kijk op onze website www.postnl.nl. Hier vindt u ook de overige contactgegevens van onze klantenservice.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 november 2014 om 12:02 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Romijn,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.
Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Ontvanger72