Mijn Klacht:
Pakket niet dezelfde dag geleverd.
Ik heb meer dan 100 euro betaald om een pakket op te halen en dezelfde dag bij mij thuis af te leveren. Voor dit bedrag mag ik verwachten dat dit ook gebeurt, anders was ik het pakket zelf wel gaan ophalen.
Vandaag 16-04-2025 staat een werkplaatsafspraak gepland om mijn caravan mover te monteren. Deze afspraak heb ik nu op het laatste moment moeten annuleren, omdat Brenger niet in staat in geweest om mijn pakket tijdig te leveren (annuleringskosten voor afspraak: € 50,-). De eerst volgende afspraak in de werkplaats is pas over 4 weken (ná onze vakantie).
Een koerier die te veel opdrachten aanneemt óf geen zin heeft om naar Limburg te rijden vanuit Arnhem omdat die dan te laat thuis is, vind ik geen onvoorziene omstandigheid. Om heel eerlijk te zijn vind ik dit eerder een slap excuus. De levering staat nu gepland voor donderdagochtend, waarbij ik mij heb moeten schikken aan de planning van de koerier. Sorry, maar dit kan naar mijn mening écht niet!
Als dit is hoe Brenger werkt, dan is dit de eerste en laatste keer dat ik gebruik maak van deze dienst.
Gewenste Oplossing:
Een noemenswaardige korting op het nog steeds niet uitgevoerde transport.
