Klacht: Betaald maar geen service

CSBB op 26 juli 2021 over Brenger in de categorie Vervoersbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb meerdere keren gebruik gemaakt van Brenger maar deze keer ging echt alles mis.
De invulopties waren niet volledig en alles werd gewoon doorgestuurd naar de betaalopties.
Als dit mijn eerste keer was dan was ik nu gewoon mijn geld kwijt want je gaat er vanuit dat de website naar behoren werkt.

Vervolgens stuurt Brenger mij een e-mail dat zij moeite hebben met een koerier vinden.
Alle extra opties waren niet te zien en Brenger geeft zelf toe in een e-mail dat de gegevens DUBBEL zijn ingevoerd.
Brenger zag dat er iets misging maar heeft geen persoonlijk contact opgenomen om dit zo vlekkeloos te laten verlopen.

Brenger geeft zijn fouten niet toe en stuurt alsnog een koerier die niet bij deze opdracht past.
De koerier rijdt vervolgens naar het ophaaladres en geeft zelf al aan dat het onmogelijk voor hem is op deze opdracht te voltooien.

Ik heb steeds zelf contact moeten opnemen.
De klantenservice is onmenselijk en onbeschoft.
Als je een probleem aankaart dan ben je volgens medewerker MAX agressief.

Wanneer alles misgaat met een opdracht dan grijpt Brenger naar de polisvoorwaarden en zeggen ze al gauw dat de klant het foutief heeft ingevoerd en moet jij als klant de voorrijkosten betalen.
Op deze sluwe en achterbakse manier verdient Brenger geld en krijgt de klant de schuld.

De klant is geen koning bij Brenger en de leidinggevende/managers staan je niet te woord. Als je een probleem hebt met Brenger kom je niet verder dan de klantenservice.

Medewerker MAX heeft opgehangen aan mijn oor en ik heb geen oplossing aangeboden gekregen.
Mijn item is niet opgehaald/bezorgd en ik moet voor de voorrijkosten betalen.
Als je meerdere recensies leest dan gebeurt dit vaker! En is dit geen incident maar Brengers werkwijze…

Long story short : I would not recommend this!

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brenger

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brenger nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CSBB