Mijn Klacht:
Op 21 juni een bestelling gedaan, uiteraard via Ideal betaald. Tot 2 juli niets ontvangen en geen bericht. Gebeld en bleek dat het niet bekend was bij hun. Of ik even een foto wilde sturen van de betaling. Meteen 2 juli gestuurd. Op 4 juli nog geen reactie, opnieuw gebeld, komen ze met een smoes dat het systeem plat ligt en of ik later kon terugbellen. Nee dat kan ik niet, bel mij maar terug, telkens 80 eurocent te moeten betalen kan en wil ik niet. 4 juli s´middags zowaar een bericht van Brandeal dat ze het gaan uitzoeken en dat ik z.s.m. bericht krijg over de levering. Ondertussen 24 uur verder en nog niets gehoord. Dit was echt de laatste keer dat ik hier iets heb besteld, wat een stelletje amateurs zeg.
Gewenste Oplossing:
Een betere service bieden, wat ze nu doen is iemand van het kaste naar de muur sturen en je aan het lijntje houden
