Klachten over Brandeal

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over Brandeal zijn gemeld. Lees meer >

75% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 2 van 10 Internetshops - Kleding

75%
57 klachten gemeld
0 openstaande klachten
14 klachten in behandeling
43 klachten opgelost
4.2 /10
53 stemmen

Nog steed geen terubbetaling ontvangen

Klacht van op 11 augustus 2018 over Brandeal in de categorie Internetshops - Kleding

De levertijd was langer dan twee maanden om mee te beginnen!! Na bijna twee maanden dat ik mijn kleding heb teruggestuurd heb ik nog steeds geen terugbetaling ontvangen. Bij Afterpay geeft Brandeal aan dat ze geen kleding hebben ontvangen, maar in... Lees meer

Compliment van dennisbastiaans op 03 mei 2018 over Brandeal

Na een aantal keren contact te hebben gehad is het duidelijk wat er mis is gegaan. Mijn levering was verwisseld met een andere en daarom had ik maar een gedeelte van mijn levering ontvangen. Brandeal heeft dit daarna prima opgelost, met zelfs een extraatje en intussen is alles recht gezet. Top!

Compliment van Thijs van Roij op 30 maart 2018 over Brandeal

Prima opgelost. Goederen werden alsnog geleverd.

Compliment van Marcelbvoet op 09 augustus 2017 over Brandeal

Als het inderdaad zo gaat is het goed!

Compliment van 200067230 op 28 april 2017 over Brandeal

Snel opgelost en tevreden!!

Compliment van katislegers op 13 februari 2017 over Brandeal

Beste,
Bedankt om zo snel en antwoord te geven . Ik vertrouw erop dat jullie dit zullen nakomen ! Alvast bedankt

Compliment van R_ei op 10 september 2016 over Brandeal

Graag verneem ik naar welk mail adres ik de factuur en bankgegevens mag versturen.

Dank, vriendelijke groet Remco Eichelsheim

Compliment van mccloser op 16 augustus 2016 over Brandeal

Ja, akkoord met geboden oplossing. Reknr voor retour verzendkosten: 459687514 abn amro.

Compliment van Ook ik wil mijn geld terug op 09 augustus 2016 over Brandeal

Excuses aanvaard, het is beter als je wat meer informatie geef zeker als je aangeeft dat je 2 augustus het als nog zou verzenden en dan 6 dagen later niks. Informatie is zo belangrijk net zoals een telefoonnummer die je kan bereiken voor een normaal bedrag.

Compliment van lei lodiers op 17 augustus 2016 over Brandeal

Super opgelost bij brandeal toch de klacht goed afgehandel. Mooi dat er bedrijven zijn die wel reageren op klachten.

Compliment van Eline Goethals op 08 augustus 2016 over Brandeal

Dank je wel,jammer dat dit me dan niet gemeld werd via email ofzo,dan was deze klacht uiteraard niet nodig geweest!
Ik ben blij met de oplossing,ondertussen had ik me toch aan een nieuwe aankoop gewaagd en is dit geslaagd met mn tegoed.

Compliment van Fender65 op 20 januari 2016 over Brandeal

Ja zeker, in ieder geval adequaat en snel opgelost. Zou de uitleg die ik gekregen heb voor wat betreft de retour kosten ook helder op de site van Branddeal zetten.
Transparant zijn is altijd goed.