Klacht: Opgelicht

Djjlens op 30 mei 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Misleid door een reclame 30 dgn proberen koste me 140 euro en waar ik nu spijt van heb is dat we betaald hebben omdat E dreigde met verderw sancties

Gewenste Oplossing:

Als ik mn geld terugkrijg en deze webshops aangepakt worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bralex

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bralex nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bralex een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bralex

Heeft op 12 juni 2017 om 11:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste D. Lens,

Wat een vervelende situatie. Wij willen dit graag voor u uitzoeken. Daarvoor hebben wij toch echt even een bestelnummer nodig.

Als ik uw bestelnummer mag noteren, dan kan ik uw bestelling erbij halen en alles voor u uitzoeken wat er gebeurd is.

Ik hoop spoedig van u te horen

Met vriendelijke groet,

Laura

Alle klachten die gemeld zijn door