Klacht: Kastje kapot

Mijacque op 16 januari 2017 over Boxxpot in de categorie Digitale TV

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het lijkt of het kastje niet meer werkt bij mij.
Het lampje blijft blauw en geeft geen signaal meer naar mijn beeldscherm.
ik kan het kastje niet meer uit doen met mijn afstndsbediening en ook via de mail krijg ik geen antwoord met de vraag om het te verhelpen.
ook telefonisch kan ik ze niet bereiken.

Gewenste Oplossing:

Als het kastje naar behoren weer werkt en ze normaal tewoord kan staan

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Boxxpot

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Boxxpot nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door