Klacht: Bouwwerkzaamheden op ons resort

op 17 augustus 2016 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn vriend en ik hebben in maart een vakantie geboekt bij Tui. Gister (2 weken voor vertrek) krijgen we ineens een mail dat ze bij ons resort werkzaamheden aan het zwembad en de jacuzzibar hebben, waardoor deze onze gehele vakantie niet te gebruiken zijn. Dit is precies in het gedeelte waar ons huisje zit. Vanmorgen heb ik hierover contact opgenomen met Tui (60 min in de wacht gestaan!!) en het enige wat hun aanbieden is een resort met veel minder faciliteiten, eetgelegenheden en met behoorlijk wat slechte beoordelingen. Hiermee zijn wij uiteraard niet akkoord gegaan. Waarop ze bij Tui vertelde dat ze dan niks voor ons konden doen. Je zou toch van een reisorganisatie als Tui wel een stuk meer verwachten!!! Wat een slechte services!!!

Gewenste Oplossing:

We willen minstens een resort met gelijke faciliteiten en eetgelegenheden voor het bedrag wat we betaald hebben. Zodat we alsnog een leuke vakantie kunnen hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ilone en Michael