Klacht: Bos bloemen niet geleverd

op 20 december 2017 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb op 16-12-2017 een order geplaatst en betaald, maar geen bevestigingsmail ontvangen. Het pakketje zou maandag geleverd worden in een hotel. Dit is helaas niet gebeurd en nu verblijft de persoon niet meer in het hotel. Waardoor het geen nut meer heeft om het pakketje af te leveren. Ik kon jullie telefonisch niet bereiken en de chatfunctie is constant offline.

Gewenste Oplossing:

Als het pakketje geannuleerd kan worden (geld terug) of naar een ander adres verzonden kan worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 21 december 2017 om 15:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Wat vervelend dat je geen bevestiging van ons hebt ontvangen en dat je bestelling niet bezorgd is. Zou je ons je ordernummer kunnen geven? Dan gaan we voor je uitzoeken wat er mis is gegaan en we komen uiteraard graag met een passende oplossing. Bedankt alvast voor jouw reactie. Nogmaals excuses. Greetz Katia

Alle klachten die gemeld zijn door Viijay