Mijn Klacht:
Al vele jaren (GENIUS) klant bij booking.com.
Samen met onze vrienden (ALS en reuma patient) o.a. boeking gedaan bij Vier Jahreszeiten in Heidelberg.
Bij aankomst bleek geen lift aanwezig en beide kamers op de derde verdieping.Het aantal treden waren per trap 30.Onmogelijk voor ons om met bagage en ook zonder naar boven te gaan.
Alternatief een ander hotel maar wel duurder.Geaccepteerd maar wegens afgesloten wegen via de navigatie niet herkenbaar.
Uiteindelijk na 2 uur zoeken ten einde raad een ander hotel genomen.n.l Hotel Central bij het station.
Hotel Scheepers in Valkenburg.
Voordat wij de volgende avond een ander geboekt hotel gingen.
Gebeld.Daar bleek een lift aanwezig te zijn..De lift gaat maar tot de eerste verdieping.
Bij aakomst 2 kamers op de tweede verdieping.
Dus extra bijbetaald om op de beganegrond 2 kamers te krijgen.
Deze problemen hebben wij bij booking.com in alle jaren nog nooit meegemaakt.
Gewenste Oplossing:
Wij verlangen terug h et onnodig betaalde geld van hotel de vier jahreszeiten 166,40 terug.
Tevens de extra betaling40,-g in hotel Scheepers.
