Mijn Klacht:
Betreft reserveringnummer 1295.018.588.
Bij aankomst in het hotel Vis te Dubrovnik bleek dat een kamer van de twee was geannuleerd waardoor onze vrienden in de problemen kwamen. Na tussenkomst van de hotelmanager van hotel Vis konden we in het daarnaast gelegen hotel van dezelfde keten een dubbele kamer verkrijgen voor ons zelf en voor onze vrienden.
Het bleek dat een kamer van de twee was geannuleerd, dit terwijl wij zeker geen kamer hadden geannuleerd, dit leek ons zeer vreemd. Graag had ik vernomen hoe dit komt, daar wij via dezelfde booking.com een doorreis hotel te Zadar hadden geboekt en aldaar geen problemen waren. Voor het vertrek naar land van bestemming had ik de vouchers nog afgedrukt waarbij de beide kamers waren voorzien.
Graag uw reactie aub.
Momenteel verblijven wij in een ‘zuster’ hotel met toch een mindere kwaliteit van kamers. Gelukkig hadden wij een zeer vriendelijke en behulpzame receptionist die ons verder hielp.
Gewenste Oplossing:
Wij zouden graag tevreden zijn wanneer wij eenzelfde kamer hadden voor onze vrienden en voor ons zelf met de moderne accommodatie. Momenteel lijkt de kamers die wij hebben van het oudere type waarvoor wij niet hebben gekozen.
Mocht u een ander voorstel hebben dan horen wij dit graag van u.
