Klacht: afwijkend incheck adres en niet vermelden schoonmaakkosten

Chatlie Heemstede op 11 januari 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een appartement geboekt voor 3 dagen in Londen. Pas na betaling werd duidelijk dater 40 pound schoonmaakosten bijkwamen (lokaal te betalen) EN dat de sleutels elders in London moesten worden opgehaald, Waardoor we weer paar uur later op plek met gezin met kinderen het geboekte hotel in kunnen.

Gewenste Oplossing:

beter vermelden op website

Beoordeling 10/10 star-5 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door