Klacht: 1 nacht annuleren

Dora.p op 05 juni 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hadden een hele tijd geleden (in april) een booking gemaakt voor Holiday Inn Bloomsbury in Londen voor 4 nachten in juli, toen we echter zagen dat we een foutje hadden gemaakt bij de reservatie en we een nacht teveel hadden geboekt, hebben we meteen booking gecontacteerd om dit recht te zetten. Intussen zoveel mails en maanden later is er nog altijd niets opgelost en zouden we de volledige prijs van die laatste nacht ook moeten betalen, die 200 euro bedraagt. We vinden dit erg spijtig omdat we zeer goed op voorhand hadden geboekt en dit meteen hebben laten weten aan booking zodat er nog genoeg tijd was om de kamer opnieuw te verhuren (enkele maanden..) (1852.452.749)

Gewenste Oplossing:

Terugbetaling van die laatste nacht (ongeveer 200 euro)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door