Klacht: Booking.com annuleert zomaar mijn reservering van maanden geleden

op 26 juni 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb maanden geleden besloten om met mijn kinderen naar Francorchamps te gaan. Als eerste heb ik gekeken naar een betaalbare accommodatie, voordat ik de tickets kocht. Dat is gelukt op 19-3, dit is via Booking.com bevestigd. Vandaag krijg ik tot mijn schrik een telefoontje dat de boeking helaas geannuleerd is omdat de verhuurder stopt met de verhuur.
Kan dit zo maar? Ik geloof ook nooit dat dit waar is, er zal ongetwijfeld veel meer gevraagd worden voor hetzelfde appartement. Ik kan zien dat er nog steeds gereserveerd wordt, maar vanmorgen was ineens op Booking.com alles uitverkocht op die datum. Ze bestaan dus nog gewoon maar zijn volgeboekt Ik heb er twee dagen aan besteed om die accommodatie te vinden, heb nu alles afgezocht en er is NIETS meer te huur, of het zij tegen 1500 euro of meer. Aan mijn toegangskaarten heb ik dus ook niks meer.
De dame aan de telefoon (helaas geen naam genoteerd, ik was te gechockeerd) zei dat ze het begreep en even ging overleggen, waarna ze me zou terugbellen. Dat is niet gebeurd, wel kreeg ik een email bevestiging van de annulering, waarvoor ze zo goed zijn om mij geen kosten in rekening te brengen, nu vraag ik je!

Het liefst alsnog de geboekte accommodatie, of als het kan een vergelijkbare accomodatie voor hetzelfde geld in dezelfde periode in dezelfde regio. Ik kan me niks anders permitteren!!!

Dit gaat om de vakantie van mijn leven!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gek_Kahmann