Klacht: Book Cover

op 10 juli 2012 over Scheer en Foppen in de categorie Electronica Winkels - ketens

2 weken terug een samsung galaxy tab 10.1 gekocht zou er een gratis bookcover bij krijgen maar was niet meegeleverd kon ik een paar dagen later ophalen. Ik haal hem op en maak hem thuis open zit er een beschermtasje in [sleeve] terwijl er op de foto in de advertentie toch duidelijk een bookcover stond.
Ben naar de zaak gegaan [Deventer ] en heb dit laten zien nee zegt de verkoper dit hoort erbij. Ik kon er wel 1 kopen €60 euro.Ik ben het niet eens met hem en vind dit zwak dan moeten ze niet zon foto bijzetten. Trouwens krijg net de nieuwe folder van hun en nu staat erbij gratis bookcover €59.95.wat krijg je nu dan ???

Een bookcover en dan kunnen ze het beschermtasje terug krijgen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Scheer en Foppen in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scheer en Foppen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Scheer en Foppen

Heeft op 11 juli 2012 om 14:44 geantwoord

Goedemiddag,

Uw klacht in goede orde ontvangen.
Inmiddels heeft de debtreffende vestiging contact met u gezocht en uw klacht opgelost.
Excuses voor de ontstane situatie.

P.F. de Haan
Servicemanager

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Scheer en Foppen beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door grolsch@home1949