Mijn Klacht:
Sinds de nieuwe kassabon wordt ik helemaal dizzy en gestoord!!!
De reactie aan de infobalie. Uit het oogpunt van ……. allerlei argumenten als ik hulp vraag waarom HET nieuwe systeem.
Het is niet meer te volgen om de kassabon makkelijk te lezen en te begrijpen!
Boven Subtotaal andere bewoordingen, als onder Subtotaal. Voor de leekklant en het personeel tijdrovend om het te begrijpen ( Niet al het personeel)
De reklame prijs op 23-04 2018 om 17:47 Regel erboven staan de volgende gegevens:
1296 6 296 25
Vestiging Marum.
1 Magnum ijs 4,49 B
1 Magnum ijs 4,49 B
(Onder de subtotaal)
Bonus Ijs -2,69
Nou zoek het maar uit!!!
Kaartje bij de desbetreffende Magnum Ijs 6 Classic en 6 Almond 2,09
Met dit als voorbeeld krijg ik;
a, de smoor in! Want de week daarvoor was de ijs ook veel duurder als in
werkelijkheid.
b. Het kost tijd om de bonnen te checqen!
c. reklamehoeveelheid!
Varkensshoarma 2 schalen a 500 gram!
nergens te vinden wel Varkensshoarma van 850 gram (zonder KG-preis)
4,65. 11 GRATIS
Hé, Ik wilde 1 KG!!!!!!!!
Ik ben het zo zat dat ik gemanipuleerd wordt.
Ik moet zelfs rekenmachines meenem om te controleren of ik neit geflest wordt!!
Het gebeurd regelmatig dat ik geld terug ontvang vanwege de fouten.
Dan staat het NIET goed in de computerkassa.
Of ze scannen de bonuskaart niet goed waardoor de bonusprijd er niet af is gegaan.
Helaas is er GEEN CONCURENT in Marum. Alleen de Lidl.
Gelukkig hebben die zeer veel en is AH mijn buurtsuper.
Ik kan helaas niet om jullie heen.
Gewenste Oplossing:
Als bij alle producten de juiste prijzen staan en je niet moet zoeken naar het kaartje of naar de scanner lopen.
Als je op een kwaart van je energie de dag moet doorkomen of slecht ter been bent of weinig zuurstof hebt. is het fijn als er meerdere scanapparaten staan en zeker bij de tafels met opruiming of zet er de opruimingsprijs op.
De reklames ook daadwerkelijk in de schappen staan de dag door.
en niet smiddag's al weg zijn.
Zoeken naar Joppysaus b.v. alle schappen langs geweest. De enen na de andere medewerker gevraagd. Uiteindelijk 1 die het wel wist!
In de koeling. Zet er dan een kaartje bij de desbetreffende sausen dat die saus in de koeling staat!!
Hoogste glasplaat, links waar een pallet voor staat.


