Mijn Klacht:
Beste Mevrouw/ Mijnheer,
Naar aanleiding van zaterdag 25 -03 hebben we een bolt besteld om van Dordrecht cs naar huis te kunnen gaan in middelveer te Sliedrecht.de chauffeur had mij nog gebeld via bolt.om de rit te bevestigen ik had duidelijk aangegeven dat we bij dordrecht station bij de taxi’s standplaats stonden.
De chauffeur was daar niet gekomen maar naar me huis op bolt stond de rit voor 26,50 euro . Hij en had ons zijn nummer gegeven. 0685446163 ibrahim heette hij. omdat hij bij me huis adres stond hebben we gezegd dat dit niet kon de chauffeur dwong ons anders uittestappen.
Heb er toen voor gekozen om te betalen omdat me zoon een beperking en hierdoor dicht klapte tot nu toe is hij hier angstig door dit gebeuren van de chauffeur.heeft toen we bijna bij de snelweg waren wilde de chauffeur ons eruitzetten in de middel van now where dit omdat de chauffeur meer geld wilden en zei eerst 45euro en toen zei hij weer 38 euro en ook had hij de rit geanuleerd omdat hij bij mijn adress in sliedrecht stond inplaats van dordrecht zoon in paniek raakte en dat het ook al te laat was en de plek waar de chauffeur geheten Ibrahim. ons wilde afzetten was geen bushalte dat is gewoon geen styl om 2 vrouwen met een kind met beperking midden in de nacht ergens langs de kant af te zetten had ons wat ik ook aan gaf op z’n mist weer op station afgezet.en onderweg naar sliedrecht stelde hij ons alleen maar persoonljke vragen wat hem eigenlijk snik aan ging en bij het uitstappen zei hij tegen me vriendin dag schat en love you wij zijn hier natuurlijk niet van gedient he.daarom dien ik me klacht in om me geld terug te krijgen en schade vergoedding en anders ga ik het hoger opzoeken want we laten het er hier niet bij zitten.
Dit gedrag kan echter niet verzoek u hier iets aan tedoen.
Hoop voldoende bericht te hebben.
Inafwachting van uw bericht verblijf ik.
Met vriendelijke groet,
M.N.Ceder.
28-03-2023
Gewenste Oplossing:
Onze geld terug en oo z'n mist een axstra vergoeding.
Mijn zoon heeft hierdoor een trauma opgelopen.
