Klacht: Bestelling Van 11 December 2018 Nog Steeds Niet Ontvangen.

op 27 december 2018 over Boldking in de categorie Drogisterijen

Geachte Mevrouw En Meneer.
Op 11 December 2018 Heeft Men Een Bestelling Gedaan Op De Website Van https:www.boldking.com Namelijk Een Complete Box Van 24 Euro Die Is Betaald Via iDEAL. Maar Tot Op De Dag Van Vandaag Heb Ik Deze Bestelling Niet Ontvangen. Heb Een Paar Keer Gemaild Naar service@boldking.com En Twwe Berichten Achter Gelaten Op De Website Bij Send us a message, Maar Omdat Dit Niks Opleverde Heb Ik Daarom Een Paar Keer Gebeld Op Het Telefoonnummer 31 (0)2 02 61 00 58 De Persoon Achter Deze Telefoonnummer Zou Hier Werk Van Maken, Maar Dat Is Tot Op De Dag Van Vandaag Niet Gebeurd.
Laat Dus Even Weten waar Deze Bestelling Is Gebleven.
Hierbij Hopende, Kunt Uw Hierin Tegemoet Komen, En Ziet Men Uw Bericht En Uw Reactie En Uw Terug KoppelingAutomaat En Uw Feed-Back, Zo Spoedig Mogelijk Tegemoet.
Hierbij De Vriendelijke Groeten Van De Ondergetekende, Meneer Erwin Leeuwerink Uit Amsterdam – Noord Oostzanerwerf.

Ben Pas Tevreden Als Boldking Alsnog Deze Bestelling Op Stuurt En Of Anders Het Geld Terug Stort.
Meneer Erwin Leeuwerink Uit Amsterdam - Noord Oostzanerwerf.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Boldking nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Meneer Erwin Leeuwerink

7 maanden geleden - Deze Klacht Is Inmiddels Afgehandeld En Opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Meneer Erwin Leeuwerink