Klacht: Bol nog steeds schandalig en zeer klantonvriendelijk

op 21 januari 2014 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb het afgelopen jaar veel problemen met Bol.com waar het vooral gaat om het bejegenen van een klant (namelijk ondergetekende). Er kwam namelijk vaak geen post aan van hun (en naar bleek ook niet van andere partijen zoals normale brieven etc)

Nadat ik bij Bol.com hierover contact heb gezocht om samen onderzoek te doen om tot een oplossing te komen en tot tweemaal toe ben beticht van fraude en zij mijn accountrechten beperkt hebben, blijkt nu dat een postbezorger in mijn wijk meer dan een jaar lang post heeft verduisterd (zie http://www.rtvnh.nl/nieuws/132023/Falende+postbezorgster+op+staande+voet+ontslagen)
Er is vervolgens iemand van POSTNL bij mij aan de deur gekomen met een stapeltje oude post (helaas geen BOL.com dingen, die lijken ontvreemd) en een excuusbrief.

Nadat ik dit heb gemeld bij Bol.com vertelden zij mij dat ze eerst het antwoord van POSTNL richting hun wilden afwachten.
Ik kreeg hier later het antwoord op van Bol.com dat desbetreffende postbezorger NIET in mijn wijk de post rondbracht: dit had POSTNL hun verteld.

Vervolgens heb ik meteen met POSTNL gebeld en zij vertellen mij nog een keer dat ik wel in het “probleemgebied” van de postbezorger val en dat zij nooit iets anders richting Bol.com zouden hebben kunnen melden.

Ondertussen ben ik al maanden met Bol.com bezig, heb ik nog geen excuses gehad mbt de aantijgingen van fraude en ben ik van plan om gerechtelijke stappen te ondernemen vanwege smaad.
Het is knap hoe vreselijk ze NIET willen meewerken aan een oplossing (ik wilde graag weten met wie van POSTNL ze contact hebben gehad en of ik daar inzage in mag hebben, maar daar krijg ik telkens geen antwoord op).

Een oplossing, een account met volledige rechten, en zo langzamerhand eens een keer goede excuses van Bol

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 21 januari 2014 om 09:58 geantwoord

Geachte heer,

Zojuist bent u per e-mail op de hoogte gesteld.

Bol.com Webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door Drekster2001