Klacht: Artikel niet eens verzonden.

djvanherk op 24 juni 2018 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb afgelopen maandag een headset besteld op bol.com,
Daar heb ik 3,50 extra betaald om de Headset dezelfde avond te laten bezorgen..

Het is inmiddels al Zondag (Dus een week later) En ik heb nog geen mailtje of iets gehad over mijn headset terwijl ik hem al heb betaald!

Al ga ik nu op de site kijken staat er zelfs nog: In Behandeling.

Wat is dit voor onzin!?

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik het geld terug op mijn rekening heb gekregen,
Heb inmiddels al ergens anders mijn headset besteld waar ik hem gelijk de volgende dag al in huis had!

Beoordeling 6/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 05 juli 2018 om 15:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Derk,

Je hebt contact gehad met Isaac en ik begrijp dat jullie er samen uitgekomen zijn.

Met vriendelijke groet,
Jolanda van bol.com
- - -- - -- - -- - - -- - - - - - - -- - - -- - - - - - - - - - - - -

djvanherk

Heeft op 11 juli 2018 om 18:22 geantwoord

Beoordeling 6/10 star-3 (10)

de email die ik kreeg was positief, Maar ik heb het pakketje toch nog thuis gezonden gekregen en ik moet nu zelf maar kijken wat ik ermee doe.. niet goed doorgegeveb dus dat ik het pakketje niet meer wilde

Alle klachten die gemeld zijn door