Klacht: Boix aux daims – wildwaterbaan

op 15 juli 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

wij hebben vandaag te horen gekregen dat de wildwaterbaan technisch defect zal zijn volgende week . Daarvoor krijgen wij compensatiekaart van 40€ . Dit is voor ons zeker niet voldoende . Daar wij reeds bij onze boeking een VIP cottage hadden gevraag maar niet meer beschikbaar was . Nu volgens jullie site zijn er nu terug beschikbaar . Wij zijn bereid om een kleine opleg te betalen ( max. 150€) . Ik heb reeds 2 maal telefonisch contact gehad maar wij tot maandag wachten op antwoord op onze vraag . Daar wij reeds maandag ter plaatse zijn kan er voor ons als zogezegde voor jullie trouwe klant nu direct geen oplossing worden genomen omdat de personen die ik telefonisch heb gesproken geen bevoegdheden hebben hieromtrent . Wij worden dus gewoon in de steek gelaten . Wij gaan reeds 20 jaar naar jullie parken en dit is de eerste maal dat iets vragen.

Geef ons een VIP Cottage ipv 40€ ( belachelijk bedrag ter compensatie )

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 18 juli 2016 om 09:33 geantwoord

Het Webcare Team van Center Parcs heeft op 18 juli 2016 een e-mail verzonden naar de gast. Er werd geen bijkomende compensatie aangeboden en zijn dus niet ingegaan op het verzoek tot een upgrade naar een Vip cottage. Er zijn tal van andere faciliteiten beschikbaar in de Aqua Mundo en hopen dat de gast veel plezier zal beleven.

Alle klachten die gemeld zijn door filip Van de Weghe