Klacht: boete voor te laat ingeleverde boeken

op 10 augustus 2016 over Iddink in de categorie Boeken

In de kleine lettertjes staat: Bij te late inlevering wordt tot 1
oktober een gedeelte van de nieuwprijs van het betreffende Leermiddel in rekening gebracht.
Aan de telefoon wordt gezegd dat dit 20% is van de nieuwprijs per boek. Waarom staat dit zwart op wit ergens, of staat dat percentage in de nog kleinere lettertjes.
Maargoed, doordat ik verkeerd geinformeerd ben aan de telefoon door medewerkers van Iddink (ik zal u dit hele verhaal maar besparen), is de inlever informatie naar een niet bestaand email adres gegaan. Wij zaten nog steeds te wachten op de inleverdatum, bleek nu dat deze datum al voorbij was.
Snel de boeken alsnog opgestuurd. Krijgen nu factuur van 160 euro voor te laat ingeleverde boeken. Ik bellen met Iddink. Ik geef aan dat als het te laat inleveren door een fout van Iddink komt, dan hoeft men toch niet te betalen? Jawel, was het antwoord. Nou Iddink, ik doe NOOIT maar dan ook NOOIT meer zaken met jullie. Ik haal mn boeken wel ergens anders. Er wordt totaal geen rekening gehouden met omstandigheden en zelfs als het een fout van Iddink betreft moet de klant gewoon betalen. Schadalig!

Ik ben tevreden als die 160 euro kwijtgescholden wordt. Er worden daar mega veel fouten gemaakt bij Iddink en de klant moet hiervoor boeten!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door alsjeallesweet