Klacht: Wil iets ruilen en moet bij betalen

Ien1366 op 12 mei 2018 over Boerenbond in de categorie Tuincentra

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kocht op hemelvaartsdag een anti trek band voor mijn hond wist niet welke maat ik nodig had en jullie konden hierover geen informatie geven ze vertelde mij wat denkt u zelf ik dacht maat 4 oke als hij niet past kunt u hem gewoon ruilen tegen een andere maat.Nou is hij toch 1 maat te groot ik denk nou ff ruilen dan moest ik gewoon bij betalen de korting was alleen met hemelvaart nou das lekker zij ik dat mogen jullie wel vertellen als ik iets koop .het was maar een paar euro maar toch.Niet normaal en als je er iets van zegt zeggen ze gewoon dat je pech hebt moet je de zelfde dag maar komen ruilen.ik zei dat ik op de camping was en niet zomaar weer van westelbeers naar tilburg kom op de zelfde dag dat is uw probleem zeggen ze belachelijk hou ze met klanten omgaan.

Gewenste Oplossing:

Geef maar een tegoed bon en excuses

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Boerenbond

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Boerenbond nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door