Klacht: Spaarpunten verzilveren.

Konijnenhok35 op 16 maart 2021 over Boerenbond in de categorie Tuincentra

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al jarenlang een VIP Club pas en nog nooit spaarpunten kunnen verzilveren. Ook weet ik mijn wachtwoord niet meer omdat het jarengeleden is dat ik dat heb ingevoerd. Kortom, ik heb nog nooit iets aan mijn VIP-pas gehad. bovendien regel ik alles per computer en niet met een smartphone. Kan dat nog wel? Zoals het nu gaat heeft zo’n pas geen enkel nut. ik heb er niets aan.

Gewenste Oplossing:

Als ik aanwijzingen krijg waardoor ik wel weer nuttig gebruik kan maken van mijn VIP Club-pas ben ik tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Boerenbond

Reactie van de melder van de klacht Konijnenhok35

1 jaar geleden - Ik ben benieuwd naar uw antwoordt. Hopelijk kan ik in de toekomst mijn VIP Clup-pas wel gebruiken om spaarpunten te verzilveren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Boerenbond nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Konijnenhok35