Klacht: Boekingsnummer 7845612

op 04 mei 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Aan de directie,

Op 4 mei 2017 heb ik na een bijzonder prettig gesprek een boeking gedaan op park Heijderbos. Daar zijn wij al menig keer geweest en ook in de andere parken. Toen ik de boekingsdetails nakeek kwam ik tot de ontdekking dat er 1 kamer met een stapelbed was met de bedmaat 1.90.
Aangezien ons gezin bestaat uit lange mensen zoals in Nederland meestal het geval is passen wij niet in een bed van 1.90mtr.

De boeking betrof een premium cottage omdat wij toch prijs stellen op enigzins comfort.

De enige oplossing die mij geboden werd was een comfortcottage met minder luxe of een 8 persoons premium maar die is veel duurder.
Ik moet dus aanzienlijk meer betalen voor 2 x 20 cm bed meer.

Al met al ben ik daar nogal ontevreden over.

Ik zou tevreden zijn met een bv eden vip cottage voor 6 personen tegen een aanzienlijke korting of een 8 persoons premiumcottage tegen dezelfde prijs als de eerdere boeking. Ik word d 60 jaar in december en had mij zeer verheugd op het samenzijn met mijn gezin in het aangename Heijderbos. Ik hoop dat u voor mij een goede oplossing kunt vinden

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 09 mei 2017 om 10:17 geantwoord