Klacht: Boekingen worden wel betaald maar geen tickets verzonden

Janlooijmi op 10 september 2021 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Ik heb nu 2 x een vlucht geboekt (last minute, binnen 24 uur voor vertrek) bij edreams en 2 x gaat het precies hetzelfde. Ze laten je via ideaal betalen, vervolgens staat er dat de reservering “in behandeling” is en uiteindelijk krijg je geen tickets. De chatrobot werkt totaal niet, telefonisch niet te bereiken. Uiteindelijk een paar uur voor vertrek wordt het geld terug gestort. Het vervelende is dat je dan natuurlijk geen andere ticket gaat kopen omdat je er al een betaald hebt. Zeer frustrerend. Je mist daardoor je vlucht of je moet een tweede ticket kopen met de kans dat je dubbel gaat betalen.

Edreams zou bereikbaar moeten zijn. Ik vermoed dat ze het geld of de servicefee vasthouden/gebruiken om iets anders ermee te doen. Dit kan geen toeval zijn of programeerfouten. Ook lijken mij de 4.5/5 sterren reviews bij skyscanner nep.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Janlooijmi