Klacht: Boeking nergens terug te vinden

Ilona Rensen op 02 juli 2020 over Agoda in de categorie Hotels

Vanmorgen hotel geboekt met optie “betaal later” maar tijdens het boekproces kon ik alleen maar via creditcard, ideal of paypal betalen. Dus ik dacht “ ik betaal nu maar”… uiteindelijk werd ik doorgelinkt naar mijn bank maar de betaalomgeving zag er ongewoon slordig uit waardoor ik de betaling geannuleerd heb.

Ik kwam weer terug op de site en daar stond dat ik mijn boeking kon terugzien in mijn account dat voor mij (via mijn e-mailadres ?) alvast geopend zou zijn.

In mijn mail staat echter niets, ook niet in de spam. Ik kan dus niet controleren of mijn boeking nu geannuleerd of gelukt is want dat stond er niet bij.

Ook bellen heeft geen zin want dat zijn internationale nummers. Nederland staat er in het rijtje niet eens tussen.

Via het contactformulier moet je weer verplicht een boekingsnummer opgeven, welke zou staan in mijn account waar ik niet in kan…. Dus kan het formulier niet verzonden worden zonder een boekingnummer…

Omdat ik niet weet hoe de boeking vermeld staat en toch een hotelkamer nodig heb, moet ik dus toch via een andere aanbieder boeken.

Ik ben bang dat ze me alsnog ten onrechte de rekening zullen gaan presenteren en dit voelt nu al als oplichting.

Mijn reis zou zijn van aankomende 9 juli tot 10 juli 2020.

Wat kan ik hier aan doen?

Groetjes Chris

Bevestiging dat de boeking geannuleerd is.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Agoda

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Agoda nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ilona Rensen