Klacht: boeking met zeezicht

op 28 oktober 2017 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Tijdens de boeking van onze reis naar Madeira (resereveringsnr. CRVTMN) werd ons de mogelijkheid geboden om te kiezen voor een appartement met zeezicht. Helaas kunnen wij dit niet bewijzen. Vandaag moesten wij de reisbescheiden ophalen bij uw kantoor in Doetinchem.
Daarop staat tot onze teleurstelling een appartement aan de tuinzijde vermeld.

Als wij toch zeezicht krijgen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat D-Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

D-Reizen

Heeft op 29 oktober 2017 om 10:42 geantwoord

Geache heer Molleman,

Hartelijk dank voor de tijd en de moeite die u heeft genomen om hier uw verhaal te plaatsen. Vervelend om te lezen dat uw vraag niet goed is gehoord. Ik heb zojuist de boeking bekeken en er is inderdaad een tuinzicht kamer door u zelf online op www.d-reizen.nl geboekt.

Omdat u pas volgende maand vertrekt is er gelukkig nog voldoende tijd om beschikbaarheid en meerprijs na te gaan. Aanstaande maandag wordt er vanuit de winkel contact opgenomen met de touroperator over de beschikbaarheid en meerprijs van de kamer met zeezicht.

De winkel zal hierna contact met u opnemen om de mogelijkheden en eventuele meerprijs aan u voor te leggen. Indien u liever geen meerprijs betaald kunnen wij kosteloos de preferentie voor zeezicht opgeven, dit bied geen garantie maar bij voldoende beschikbaarheid kan het zo zijn dat u een kamer met zeezicht krijgt.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd wens ik u voor nu een goed weekend toe en natuurlijk een fijne vakantie.

Hartelijke groet,
Annelie
Webcare - D-reizen

Heeft op 30 oktober 2017 om 05:49 geantwoord

Wij zijn ervan overtuigd dat we een kamer met zeezicht hebben geboekt en daar zelfs een meerprijs voor hebben betaald. We waren al eerder op Madeira en hadden toen een kamer zonder zeezicht en willen dit niet nog een keer. Blijkbaar is onze boeking niet goed door u verwerkt.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]