Klacht: Boeking met hond

op 27 mei 2021 over Belvilla in de categorie Vakantieparken

Kort maar krachtig
Ik heb geboekt voor 3 volw. 1 kind en 1 hond voor een luxe huisje met bubbelbad, sauna, wasmachine, droger en slaapkamer op de begaande grond. Belvilla heeft de fout gemaakt om bij het betreffende park niet door te geven dat de hond meegaat. Het park heeft mij laten weten dat het huisje niet geschikt is voor een hond en ze deze periode er ook geen beschikbaar hebben. Ondanks de pogingen van Belvilla om de hond dan maar niet mee te nemen of om in een andere periode te gaan en de melding dat als ik annuleer er kosten van ruim €400,- in rekening konden gebracht worden (waar ik natuurlijk niet mee akkoord kon gaan) heeft men voor mij (zonder dat ik akkoord ben gegaan) een volgens hun gelijkwaardig huisje geboekt en zou ik zelfs nog iets van €12.- retour krijgen. Het huisje wat ze als alternatief hebben heeft niet de luxe zoals bovenaan staat vermeld en de retourkosten wegen niet af met de kosten die ik inmiddels al gemaakt heb in tijd en telefoonkosten. We hebben met zijn vieren toestemming gekregen van werkgevers voor verlof, ikzelf heb vervanging moeten regelen en moeten afstemmen omdat ik een leidinggevende functie heb. Deze hele situatie geeft mij veel spanningen en stress en komt niet ten goede van mijn gezondheid. Ik heb Belvilla tot vandaag de gelegenheid gegeven om tot een oplossing te komen, helaas hebben ze hier geen gebruik van gemaakt.

Belvilla is fout geweest en zal het probleem kosteloos moeten oplossen en een gelijkwaardig huisje moeten aanbieden. Wij zijn in goed overleg bereid uit te wijken naar een andere locatie in Nederland dan wel met een niet al te lange afstand van strand en/of bos. Wij hebben in het verleden vaker naar alle tevredenheid geboekt bij Belvilla en willen graag weer het vertrouwen hebben dat dit opgelost gaat worden en dat de stress en spanningen weggehaald kunnen worden.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belvilla

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belvilla nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elisa Sastroredjo