Klacht: boeking klacht

op 06 februari 2018 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Beste’ bij deze wil ik melden dat ik niet tevreden ben met de boeking die ik heb gedaan ik heb en ticket geboekt van 218,67 euro + 11 euro voor de verzekering en ik heb en totaal bedrag van 266 euro moeten betalen en verschil van 48 euro graag dringend recht zetting ik eis het geld dat ik teveel betaald heb terug !!!!

betaling nummer visa 803618967344.
reservation nummer . 56199033.
EDreams reserverangnummer . 3332903235 .

Ik eis mijn mijn geld die ik te veel betaald heb terug !!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Reactie van de melder van de klacht seddik

8 maanden geleden - kunnen jullie daar voor bellen ik heb jullie proberen te bellen nergens en deftige nummer !! mijn gsm 0032485063645 Alvast bedankt

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door eDreams in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat eDreams een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

eDreams

Heeft op 19 april 2018 om 15:46 geantwoord

Beste seddik,

Allereerst onze excuses voor de late reactie en het geleden ongemak.

Helaas kunnen wij uw klacht en claim niet inwilligen.
U heeft voor de verzekering 22 euro betaald en daarnaast komen er nog administratie kosten bij uw boeking. Over deze kosten bent u tijdens het reserveringsproces geinformeerd waar u op iedere pagina de gedetailleerde prijs kunt raadplegen.

Wouter - Customer Care

Reactie van de melder van de klacht seddik

5 maanden geleden - IK eis mijn te veel betaalde geld terug !!!

Heeft op 19 april 2018 om 16:49 geantwoord

Er is niets recht gezet het is de laatste keer dat ik bij jullie boek !!!!
En nog maal bedankt voor alles

Alle klachten die gemeld zijn door seddik