Klacht: Boeking gemaakt, betaald, geld terug gestort, Edreams zeer slecht bereikbaar

Ewout Schurink op 24 oktober 2017 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Boeking verricht, betaald, zie zonder enige melding dat op 24 oct 2017 het bedrag is terug gestort. Probeer daarna weer te boeken, site werkt niet, probeer de helpdesk in Nederland te bellen, onbereikbaar.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik ze kan bereiken, en de boeking kan verrichten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door