Klacht: Boeking geanuleerd

op 14 juli 2016 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een hotel geboekt bij TUI in Toscane, een dag na de boeking heb ik netjes het geld over gemaakt. De volgende dag krijg ik op eens e-mails dat de boeking geanuleerd is, maar de betaling was wel ontvangen. Na een hulpeloos telefoongesprek, is ons hotel niet geboekt nu ook nog eens vol, en we kunnen ons geld vervolgens niet gelijk terug krijgen wat een groot deel was van ons vakantie bedrag. Erg belachelijk, zeer slechte service, en mijn vakantie hebben jullie groot deels verpest en onder stress gezet.

Gewenste Oplossing:

Ik wil het hotel gratis geboekt hebben en mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A Davis