Klacht: Boeking en betaling

op 29 juni 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij verbleven van 13-06 tot eerst 20-06 op de Huttenheugte wij wilden langer blijven dus gingen we bijboeken het bleek dat de bungalow maar tot Donderdag 24-06 beschikbaar was ipv tot Vrijdag maar moesten evengoed voor 3 nachtjes 447,13 Euro betalen dit vinden wij niet kunnen daar wij voor een hele week iets meer dan 500 hebben betaald dus volgens ons klopt er dan iets niet We vonden het al te veel eigenlijk en hebben dat ook aangegeven daar maar hun deden niets wat ook niet kan vinden wij geen service dus wij voelen ons een beetje benadeeld hierdoor en willen graag dat dit word rechtgezet het boekingsnr is 6634565 in afwachting op u antwoord met vriendelijke groet
M.pietersma
Hertogswetering 8
1509KJ
Zaandam

Ik zou erg tevreden zijn als ik een gedeelte van het geld terug zou krijgen omdat dit niet kan kloppen lijkt mij

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 29 juni 2016 om 11:15 geantwoord

Heeft op 29 juni 2016 om 11:53 geantwoord

Vind de oplossing niet correct toen ik boekte kreeg ik helemaal geen bungalow race in beeld dat kwam pas later bij de bevestiging toen had ik al geboekt nl wist niet dat ik in de race zat en dat het een Last minute was hebben ze mij niet verteld het waren gewoon 3 nachtjes erbij dus kan niet kloppen het bedrag mijn zoon heeft het uitgezocht en het klopt gewoon niet wij zijn hier echt niet blij mee vind dit ook niet netjes termeer omdat ik al 4 keer terug naar de Info balie moest en receptie niemand wist het met de prijs moest zelfs het hoofdkantoor bellen die zeiden dat ik het daar moest regelen en toen hebben ze er dit van gemaakt nogmaals niet netjes en vinden dit niet kunnen niemand betaald voor 3 nachtjes zoveel dat bestaat nooit we gaan hier niet mee akkoord dus is er helemaal geen goede oplossing geboden Vriendelijke Gr M.Pietersma

Alle klachten die gemeld zijn door Gretl