Klacht: Boeking door fout op website niet-restitueerbaar

op 28 april 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Op 23 april heb ik een aantal hotelreserveringen gedaan voor een vakantie in Italie in september 2017.
Bij een van de boekingen bleek (door een fout op de website?) de boeking te zijn vastgelegd voor de nacht van 26 op 27 april 2017 á 117,00 euro.
Maandag 24 april had ik door dat dit een fout betreft en heb ik alsnog de juiste boeking gedaan voor september en zowel Booking.com als Hotel Casa Arizzoli op de hoogte gesteld dat door een fout een onjuiste boeking was gedaan.
Helaas heb ik hierop geen reactie gehad maar ik was ervan uitgegaan dat de fout was rechtgezet. Echter, op 27 april zag ik dat de boekingskosten toch waren afgeschreven op mijn credit card account.
Hotel Casa Arizzoli wil het bedrag, ondanks tijdig aangeven dat het een foute boeking betrof, niet restitueren en Booking.com wil uit coulance een bedrag van 25,00 terugstorten.
Ik begrijp dat Booking.com Hotel Casa Arizzoli niet kan verplichten om het gehele bedrag te restitueren, maar aangezien ik een trouwe klant ben bij Booking en jaarlijks wereldwijd hotels en hostels boeking doe, verwacht ik dat Booking.com het bedrag geheel restitueert.

Excuses van Hotel Casa Arizzoli en volledige restitutie van kosten boeking.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door andremoree