Klacht: Boeking die plotseling dubbel geboekt

op 29 november 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor 22/23 december een boeking gedaan via booking.com bij botel, ik kreeg een melding dat de boeking mislukt was. Dus nog een keer geboekt blijkt dag later dat ik dubbel geboekt heb nu wil botel het geld niet terug storten terwijl booking.com aangeeft dat de boeking niet gelukt was dus moetnik maar paar daklozen meenemen en hun een nacht Van hun leven geven

Gewenste Oplossing:

Wanneer booking.com mij het geld terug stort want ik woon in buitenland

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wditzel