Klacht: Boeking centerparcs

op 02 juli 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij belde op naar centerparcs om te boeken voor 6 volwassenen en 1 baby en kindje van net 3 in totaal 8 personen. Wij wilde graag een vip huisje, echter was er enkel nog een 6 persoons vip huisje op het park en wij namen een optie op dit huisje en konden binnen 24 uur reageren of we de boeking zouden afronden en betalen. Wij vernamen dat op het park huttenheugte werd verbouwd waardoor wij de boeking binnen 24 uur hebben geannuleert, om later terug te bellen voor vragen hierover. Familie is daar 2 weken eerder geweest en heeft volle prijs moeten betalen en over verbouwing is niets aangegeven. Wij hebben overlegd met de familie en verhaal gehaald huttenheugte, de verbouwing zou wanneer wij kwamen afgerond zijn. Nou konden we gewoon boeken en bellen naar centerparcs terug om wederom het huisje welke wij eerder in optie hadden te boeken. Tot mijn verbazing werd er nu moeilijk gedaan omdat wij met 8 personen kwamen. Eerder was dit geen probleem daar zowel baby als peuter bij ons op de kamer slapen en nu kunnen wij niet meer boeken om de veiligheid. Sterker nog als we dit huisje wel wilde boeken zouden wij bij aankomst mogelijk risico lopen verplicht te worden aan een 8 pers huisje premium want vip hebben ze niet voor 8 personen. Na veel overleg werd toch aangegeven dat boeken niet mogelijk is voor 6 pers daar we komen met 8! Stom verbaast want waarom was er eerder wel bevestigd dat de boeking geslaagd was en nu word het door veiligheid niet meer mogelijk gemaakt! We werden daarna afgescheept dat we zelf niet hebben aangegeven in onze eerste boeking dat er ook een kindje van 3 mee ging! Wij voelde ons als leugenaars weggezet! Heb dit wel degelijk aangegeven er staat zelfs in de eerste boeking die ik nog steeds heb dat we met 8 personen kwamen! Juist omdat mijn dochter mee gerekend werd omdat ze 3 is. Mevrouw aan de telefoon heeft de hele boeking nog herhaald. Vind schandalig dat nu het weekend die eigenlijk al geboekt was niet meer te boeken is! En voel me als leugenaar weggezet daar we online het huisje niet konden boeken omdat we met 8 kwamen en ik netjes uitgelegd had aan de teledoon dat onze kids bij ons slapen op de kamer. Mevrouw was toen heel vriendelijk en begripvol. En nu werd er heel naar gereageerd en onvriendelijk en gaat ons weekend aan ons voorbij en meedenken was er al helemaal niet bij! Aangeven werd als we wel zouden boeken onder onze naam dat er ook nog een aantekening gemaakt zou worden waardoor het risico bestond dat we maar genoegen moesten nemen met een premium huisje voor 8 en dan ook verschil in prijs bij moeten betalen. Ik zeg wat een service om zo je klanten te behouden!

Als er een oplossing komt! Zo kan je toch niet met klanten omgaan. Terwijl we wel vaker kwamen naar cp dit is gewoon schandalig!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 04 juli 2016 om 11:09 geantwoord

Heeft op 04 juli 2016 om 17:38 geantwoord

Wederom het veiligheid verhaal en een het spijt ons dat wij niet aan uw vraag kunnen voldoen. Wij proberen steeds onze gasten tevreden te stellen en vinden het dan ook bijzonder jammer dat wij u niet positiever kunnen berichten.

Conclusie geen oplossing en een jammer waar je genoegen mee mag nemen nou slechte zaak dit en dat moet aangeven dat de klacht is opgelost?

Alle klachten die gemeld zijn door Channnnnn