Klacht: Boeking bij niet-bestaand hotel

op 07 juni 2018 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Met een elektrische fiets ging ik op weg naar een via booking.com gedane boeking bin hotel Bitov in een afgelegen dorp Bitov in Tsjechië. Bij aankomst was de accu leeg, maar wat bleek ?
Het hotel bestond niet meer.
Daar sta je dan met een lege accu en geen kamer om deze op te laden en ook geen bed.
Met heel veel geluk was er een klein pension waar ik nog terecht kon, maar anders had ik de nacht buiten kunnen doorbrengen en de volgende ochtend niet verder kunnen fietsen vanwege de lege accu.
Natuurlijk een klacht ingediend bij Booking. Ze gaven aan het heel erg te vinden en de extra gemaakte kosten te willen vergoeden.
Extra kosten had ik natuurlijk niet, maar wel een slecht pension i.p.v. een 3-sterren hotel.
Maar het kan nog gekker : Een dag later kreeg ik van Booking een no-show bericht, dat ik niet was komen opdagen.
Met mijn klacht doen ze dus niets, behalve mij vragen om extra gemaakte kosten te bewijzen.

Ik wil een schadevergoeding van minimaal de prijs van het geboekte hotel.
€ 29,84
Dan zijn ze nog goed af.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Oeverzwaluw