Klacht: Boeking

op 29 mei 2020 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Wij hebben in december met 3 zussen een vijfdaagse trip naar boedapest geboekt. Vlucht en hofel.ivm covid19 is er geen toegang in hongarije voor toeristen. Wij zouden 3 juni vertrekken. Met heel veel geduld hebben we contact gekregen met edreams en deze schuiven alles op verantwoording op de klant. Wij moeten zelf contact leggen met de luchtvaart maatschappij wizz air en het hotelterwijl edreams de factuur betaald heeft gekregen. Wizzair geeft geen geld terug omdat vluchten gewoon dóór gaan dat wij niet door de douane komen is niet hun probleem. Het hotel is niet bereikbaar en reageert niet op mail. Wij zijn gewoon ons geld kwijt.

Graag zouden wij in ieder geval een voucher ontvangen om volgend jaar de ze vakantie te kunnen boeken als de wereld weer gezond is en we weer toegelaten worden

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door N.vd.voort