Klacht: boeking

op 26 september 2017 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben zaterdag avond een reis geboekt naar RED SEA Port Ghalib Resort we kregen
Helaas is er iets mis gegaan waardoor wij uw boeking niet automatisch kunnen vastleggen. Op dit moment is uw boeking nog niet definitief.
we hebben zaterdag en maandag het 09001811 nr gebeld.maar ik zou terug gebeld worden.nou heb ik op dinsdag om 15.00 uur een telefoon gekregen van Bianca dat het hotel niet boekbaar was.naar het telefoon gesprek heb ik gelijk weer gekeken omdat het zondag in prijs verhoogd was op de site bleek deze wel gewoon boekbaar nu kon ik zelfs gelijk betalen.ik gelijk Bianca weer terug gebeld zij vond dit ook vreemd maar ze wilde dan wel geen boekingskosten in rekening brengen.Dit hou in 25 euro korting op een bedrag van 1079.50 euro terwijl die zelfde reis zaterdag nog 887.50 euro was

als ze de reis zoals zaterdag mijn aanbieden.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar D-Reizen over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

Bericht van D-Reizen

2 weken geleden - Beste mevrouw Bouman, Naar aanleiding van uw klacht zal er zo spoedig mogelijk contact per telefoon met u worden opgenomen om de situatie te bespreken. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Minou D-reizen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat D-Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

D-Reizen

Heeft op 29 september 2017 om 11:12 geantwoord

Beste mevrouw Bouman,

Zojuist heb ik nog even contact gehad met mijn collega in de vakantiewinkel te Tiel.
Ik begrijp van haar dat u er samen na een goed gesprek toch uitgekomen bent, goed om te horen!

Wij beschouwen uw klacht hierbij dan ook als afgehandeld.
Hopende u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.

Hartelijke groet,

Guido
D-reizen

Heeft op 29 september 2017 om 14:01 geantwoord

ik heb inderdaad een gesprek gehad maar hier is niets uitgekomen en ook niet het idee gekregen dat ze iets extra gedaan hebben.nu een reis geboekt via iemand anders.

Alle klachten die gemeld zijn door dreumel