Klacht: Boeking

op 26 april 2017 over Kras in de categorie Online Reisbureaus

Beste,
Ik heb via het reisbureau bij jullie een reis naar Sal Kaap Verdie geboekt naar hotel Morabeza. Mooi op tijd om zeker te zijn van mijn reis in een mooi hotel. Nu zie ik tot mijn grote verbazing dat de prijs van deze reis drastisch gezakt is en voel ik mij behoorlijk bedrogen!!! Buiten het feit dat we zowel heen als terug een tussenlanding hebben! Na contact reisbureau kreeg ik een jammer maar helaas maar ben het hier niet mee eens! Waarom op tijd boeken als je zo genaaid wordt? Ik kan mij dit voorstellen tegen de afreis datum maar deze is voor mij pas in september ! Ben hier absoluut niet blij mee en hoop op een tegemoetkoming .

Een tegemoetkoming of een kamer upgrade

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kras over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kras in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kras een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kras

Heeft op 08 mei 2017 om 11:52 geantwoord

Beste Wendy,

Ik begrijp dat het erg vervelend is geweest dat u een reis bij ons heeft geboekt en dat u er later achter kwam dat de reis goedkoper was geworden. De prijzen op onze website kunnen continue veranderen. Afhankelijk van vraag en aanbod passen onze leveranciers, zoals luchtvaartmaatschappijen en hotels, soms dagelijks de prijzen aan. Ook zijn de prijzen van de vliegreizen afhankelijk van de beschikbare stoelklassen met verschillende toeslagen. Op basis van de wijzigingen passen wij ook weer onze prijzen aan waardoor deze continue kunnen fluctueren. Ik zie dat de reis op dit moment inderdaad ongeveer €200 goedkoper is door een hogere korting dan toen u heeft geboekt. Dit is geen korting die vanuit Kras wordt aangeboden maar door een van de leveranciers. Wij moeten aan onze partners de prijs betalen die op het moment van uw boeking van toepassing waren. Hierdoor kunnen wij u helaas geen tegemoetkoming aanbieden, mijn excuses dat ik u hierover niet positiever kan berichten.

Marnick

Heeft op 08 mei 2017 om 17:52 geantwoord

Erg teleurstellend ..... op moment van klacht ging het over 500 euro...... maar ja. Trek mijn conclusie wel .

Alle klachten die gemeld zijn door Wendy Janssen