Klacht: Boeking

op 26 juli 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Ik was vrijdagavond bezig met het maken van een boeking voor center parcs hochsauerland, 4 persoonschalet voor 609.- euro vanaf 19 augustus voor een week. Tijdens het boekinsgproces kwam er een foutmelding ik heb ze gebeld rond 10 voor negen en kreeg het advies het nogmaals te doen. Ik heb gevraagd of zij het telefonisch konden doen maar via de site moest nu lukken werd gezegd. Had het idee dat ze geen zin meer hadden immers bijna negen uur. Nu probeerde ik het steeds opnieuw maar steeds dezelfde foutmelding de vakantie stond nog voor die prijs op de site. Direct gemaild en zaterdag contact gehad maar deze aanbieding is sinds zaterdag ineens niet meer beschikbaar. Wat moet ik nu doen, ik baal hier enorm van. Zeker omdat telefonisch is aangegeven dat ik het gewoon nogmaals kon boeken via de site en dat dit niet telefonisch hoefde, gebeurde wel vaker werd gezegd. Wat nu?

Als reactie kreeg ik de volgende mail:

Foutmeldingen op de website kunnen verschillende redenen hebben. Soms valt de verbindingen met ons reserveringssysteem even weg en is het goed mogelijk dat wanneer u het opnieuw probeert de reservering wel lukt. Helaas was Center Parcs gisteravond bezig met het aanpassen van de beschikbaarheid, dit was de reden van de foutmelding welke kun gisteravond heeft gekregen. Wij kunnen dat pas zien wanneer zij een wijziging hebben doorgevoerd en helaas is dat voor ons niet zichtbaar wanneer ze bezig zijn.

Daarna heb ik bungalows.nl gebeld. Ik ben zeer verbaasd hoe de schuld buiten het bedrijf wordt gelegd (ook telefonisch) en geweZen wordt naar centerparcs en andersom. Ik hoop dat ze alsnog met een passende oplossing kan komen nadat ze met elkaar overlegd hebt.

Als ik dit park toch nog voor deze prijs mag boeken of het park bispinger heide mocht dit park niet meer beschikbaar zijn. Enige optie die zij boden voor ongeveer dezelfde prijs is myateriepark Duitsland maar wij willen eigenlijk alleen in deze twee parken ivm de aquamundo. Als ik binnen mysteriepark de zekerheid heb dat ik in 1 van deze twee parken geplaatst wordt is dat ook nog een optie .

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 29 juli 2016 om 12:07 geantwoord

Op 29 juli werd een mail naar de gast gestuurd vanuit de afdeling Guest Relations Hoofdkantoor Center Parcs. In deze mail werd er aangegeven dat de gast zich tot onze partner moet wenden indien de foutmelding op de desbetreffende website van deze partner plaatsvond. Er werd hiervoor geen compensatie aangeboden.

Heeft op 29 juli 2016 om 12:31 geantwoord

Jammer dat beide organisaties naar elkaar wijzen en de consument zo de dupe is

Alle klachten die gemeld zijn door Ingridvdv