Klacht: boeking 1912706475 parking niet beschikbaar

op 11 februari 2018 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Geachte

het is voor ons heel belangrijk dat wij onze wagen bij het hotel kunnen parkeren, omdat wij deelnemen aan de fashion week in Parijs en onze locatie op slechts 200 meter van het hotel ligt (wij hebben een collectie kleding, decor enz bij).
Bij het zoeken naar een hotel, hebben wij de optie ‘parking’ aangeduid en waren dus overtuigd dat wij dan ook van de parkingfaciliteiten gebruik zouden kunnen maken.

Wanneer u naar mijn historiek op booking.com kijkt, zal u zien dat ik veel en regelmatig via jullie site boek. Mag ik dan ook rekenen op jullie begrip en medewerking om een oplossing te vinden?

Alvast hartelijk dank.

Vriendelijke groeten

Ingrid Detaille
van Maerlantlaan 36
3500 Hasselt
+32/483 50 82 11

Van: Un Hôtel à Bastille (ex Campanile Paris Bastille Le Marais) via Booking.com
Verzonden: vrijdag 9 februari 2018 15:27
Aan: sisna65@hotmail.com
Onderwerp: Uw boeking bij Un Hôtel à Bastille (ex Campanile Paris Bastille Le Marais)

Reserveringsnummer: 1912706475
U heeft een nieuw bericht van Un Hôtel à Bastille (ex Campanile Paris Bastille Le Marais)
Un Hôtel à Bastille (ex Campanile Paris Bastille Le Marais) zei:

Bonjour, Effectivement notre parking est en travaux à partir du 15 février prochain. Malheureusement, nous n’avons pas d’autres alternatives à vous proposer. Vous pourrez vous garer le long des routes (en fonction de la disponibilité) ou au parking sécurisé Opéra Bastille qui se trouve à quelques centaines de mètres de l’hôtel et à partir de 25€ pour 24h. En vous souhaitant une agréable journée, Geachte

Alvast hartelijk dank.

Verzonden: vrijdag 9 februari 2018 15:27
Aan: sisna65@hotmail.com

Reserveringsnummer: 1912706475
Un Hôtel à Bastille (ex Campanile Paris Bastille Le Marais) zei:

Parking van 27/02 tot 6/3 (er is nog een 2de boeking van 3/03 tot 6/03 in hetzelfde hotel, ook op mijn naam).

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ingrid Detaille