Klacht: Boeken van pakketreis inclusief comfort plaatsen in vliegtuig

op 04 juli 2016 over Arkefly in de categorie Vliegmaatschappij

Wij reizen al jaren met Arke Fly comfort klasse dit doen wij met een reden. We zijn bijna 2 meter lang en hebben knie en rug problemen.Nu nemen wij onze kinderen mee over 3 weken naar Portugal de comfort klasse zat in deze pakketreis inbegrepen. We betalen ruim 6500,- euro aan Tui. Nu vliegen we terug met Miami Air en heen met Small planet. Op de heen vlucht is geen comfort klasse mogelijk en kregen we als goedmakertje 5,- euro p.p. terug. Het is belachelijk dat Tui zijn best niet doet om ons tegemoet te komen om b.v. bij de nooduitgang te zitten ter compensatie. Als consument moet je ook nu betalen om te reserveren.

Het zou ons ten goede komen wanneer er zo ie zo empathie voor de situatie is en naar oplossingen zou worden gezocht. We begrijpen dat er met voordelige toestellen wordt gevlogen als dat mogelijk is maar kom klanten dan tegemoet. We reizen met grote mensen en een baby op schoot. Het mag toch niet zo zijn dat we de aankomende jaren noodgedwongen met Transavia zullen gaan vliegen?!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Arkefly

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Arkefly nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Familie Duits