Klacht: Ander toestel

op 25 september 2016 over Arkefly in de categorie Vliegmaatschappij

Wij zijn op 23 september terug gevlogen na een heerlijke vakantie in Turkije.

Toen wij aankwamen op Antalya kregen wij te horen dat de terugvlucht niet werd uitgevoerd door Arke Fly maar door een Roemeense Maatschappij maar dat alles hetzelfde zou zijn.

Eenmaal aangekomen in het vliegtuig bleek bovenstaande absoluut niet zo te zijn. Wij hadden express comfort class geboekt en express geboekt bij ARKE FLY omdat wij slechte ervaringen hebben met buitenlandse maatschappijen. De stoelen waar wij in zaten waren verre van comfort class en gewoon het zelfde als economy class. Ook zaten de stoelen los, en viel mijn dienblad voor me continu naar beneden. Het vliegtuig kraakte aan alle kanten en was verre van de Arke Fly kisten. Eenmaal in de lucht bleek de service ook totaal niet vergelijkbaar te zijn. Kortom wij hebben een hele slechte terugvlucht gehad met geen comfort class stoelen en al helemaal geen lekkere stoelen waren alleaal doorgezakt.

Wij zullen niet meer bij arke fly boeken

Als wij het bedrag van comfort class geheel terug krijgen en een vergoeding vor het niet vliegen met arke fly.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Arkefly

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Arkefly nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door priszwaan